منتدى الملاك

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الملاك

لك القوة والمجد والبركة والعزة إلى الأبد.أمين +++عمانوئيل إلهنا وملكنا

عزيزى الزائر اذا اعجبك موضوع بالمنتدى يمكنك
أن تضغط على زر أعجبنى اعلى الموضوع
عزيزى الزائر ان اعجبك موضوع يمكنك ان تكون اول من يشاركه لاصدقائه على مواقع التواصل مثل الفيس بوك والتويتر بالضغط على زر شاطر اعلى الموضوع

+4
نيللى جمال
مسعد خليل
emy
Admin
8 مشترك

    صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    Admin
    Admin
    Admin


    رقم العضوية : 1
    البلد - المدينة : cairo
    عدد الرسائل : 7832
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 30/06/2007

    cc صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف Admin الخميس 10 فبراير 2011 - 11:06

    صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم 162822_176929089002632_100000566259603_539593_3774450_n
    Admin
    Admin
    Admin


    رقم العضوية : 1
    البلد - المدينة : cairo
    عدد الرسائل : 7832
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 30/06/2007

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف Admin الخميس 10 فبراير 2011 - 11:08

    ههههههههههههههههههههه
    بالنسبة لى خرجتنى من مود التظاهرات والاحتجاجات
    وجدتها على الفيسبوك
    اللى طلع منه ثوار واللى بيحاربوه القذافى
    وجدته نفسه بيطلع روحى من الضحك
    هههههههههههه
    emy
    emy
    ملاك مشرف
    ملاك مشرف


    رقم العضوية : 4
    البلد - المدينة : egypt
    عدد الرسائل : 2189
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 03/07/2007

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف emy الخميس 10 فبراير 2011 - 11:22

    الدنيا إتقلب حالها شباب الفيس بوك فى ميدان التحرير بيناضلوا ورجالة مصر يجيبوا صور حلوة من على الفيس بوك
    عجبت لك يازمن
    على فكرة الثورة الجاية لشابات الفيس بوك والدليل واضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضح
    مسعد خليل
    مسعد خليل
    ملاك محب
    ملاك محب


    رقم العضوية : 108
    البلد - المدينة : القاهرة
    عدد الرسائل : 866
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 11/11/2007

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف مسعد خليل الخميس 10 فبراير 2011 - 12:03

    حرية الفيس بوك ليس لها حدود
    صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم Child
    نيللى جمال
    نيللى جمال


    رقم العضوية : 1906
    البلد - المدينة : القاهرة
    عدد الرسائل : 12
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 22/01/2010

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف نيللى جمال الخميس 10 فبراير 2011 - 18:09

    يارب ارحم
    samah kamal
    samah kamal


    رقم العضوية : 3714
    البلد - المدينة : eygpt
    عدد الرسائل : 5
    شفيعك : الملاك ميخائيل -البابا كيرلس- ابو سفين -امنا ايرينى - مارمينا وعلى راسهم امناالعذراء
    تاريخ التسجيل : 09/05/2011

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف samah kamal الأربعاء 11 مايو 2011 - 2:17

    دا اخر الزمن و ربنا يستر علينا من الايام الجاية
    عهدى حليم
    عهدى حليم
    ملاك محب
    ملاك محب


    رقم العضوية : 2159
    البلد - المدينة : طهطا - سوهاج
    عدد الرسائل : 462
    شفيعك : مارجرجس - ومارمينا - والبابا كيرلس
    تاريخ التسجيل : 21/03/2010

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف عهدى حليم الأربعاء 11 مايو 2011 - 15:51

    سلام رب المجد يحل عليكم
    يوجد مبدأ قانونى يقول ( وراء كل جريمة امرأه ) والمثل البلدى يقول ( فتش عن المرأه ) لا توجد اى جريمة تحدث الا وورائها امرأه فعندما تحدث جريمة قتل او سرقه او اى جريمة اول خيط يمسكوه هو التفتيش عن المرأه نجد 99 % من هذه الجرائم سببها امرأه
    يقولون ان ( وراء كل عظيم امرأه )( وايضا وراء كل جريمة امرأه ) والشئ الغريب والملاحظ ان فى اجتماع ابونا مكارى يونان رجل واحد او اثنين عليهما شياطين تجد عدد كبير من السيدات عليهما شياطين فتجدهم يصرخون ويولولون
    اليس ذلك صحيحا
    رجاء من الاخوات عدم الزعل لأنه هذا هو الواقع
    ربنا يرحمنا
    منال
    منال


    رقم العضوية : 3696
    البلد - المدينة : القاهرة
    عدد الرسائل : 23
    شفيعك : البابا كيرلس و مارمينا ومارجرجس
    تاريخ التسجيل : 04/05/2011

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف منال السبت 14 مايو 2011 - 0:07

    ربنا موجود كله للخير مسيرها تنتهى صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم 966375
    fam
    fam


    رقم العضوية : 3617
    البلد - المدينة : مصر
    عدد الرسائل : 13
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 09/04/2011

    cc رد: صورة خطيرة جدا محتاجة تعليق من كل واحد ممكن اشوف تعليقاتكم

    مُساهمة من طرف fam الأحد 15 مايو 2011 - 14:36

    هذه ثقافة حرة
    دى نتايج الثورة
    الشعب والشورى بيتفرج
    والعزول مبارك يتفرج محصوربيموت من الغيظ
    هو اللي حط نفسه في القذارة دي

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 18 يوليو 2024 - 19:34