منتدى الملاك

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الملاك

لك القوة والمجد والبركة والعزة إلى الأبد.أمين +++عمانوئيل إلهنا وملكنا

عزيزى الزائر اذا اعجبك موضوع بالمنتدى يمكنك
أن تضغط على زر أعجبنى اعلى الموضوع
عزيزى الزائر ان اعجبك موضوع يمكنك ان تكون اول من يشاركه لاصدقائه على مواقع التواصل مثل الفيس بوك والتويتر بالضغط على زر شاطر اعلى الموضوع

2 مشترك

    هل أنت فاشل ؟

    emy
    emy
    ملاك مشرف
    ملاك مشرف


    رقم العضوية : 4
    البلد - المدينة : egypt
    عدد الرسائل : 2189
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 03/07/2007

    cc هل أنت فاشل ؟

    مُساهمة من طرف emy الثلاثاء 11 ديسمبر 2007 - 11:47


    ]ضرب البلطجى باب المقهى برجلة فوقف جميع رواد المقهى خوفا من البلطجى إلاشاب كان يجلس وهو شارد الذهن ينظر الى كوب الشاى الذى امامهفاتجه اليه البلطجى واخذ كوب الشاى من امام الشاب وشربه مرة واحدة ثم القى الكوب فارغا وقال للشاب ادفع انت بقة ثمن الشاى بكى الشاب بكاء مريرا البلطجى:بتعيط عشان خمسين قرش وعامل لى راجل
    الشاب:انا بعيط عشان
    ماليش بخت فى الدنيا دى كل ماروح شغلانه افشل فيها ويطردنى صاحب الشغل
    اشتغلت
    قهوجى وقعت الشاى والطلبات على الزباين اشتغلت مكوجى حرقت هدوم الزباين اشتغلت محاسب فى شركة طلعت شركة نصب والبوليس قفلها
    سافرت السعودية طلع العقد مضروب
    ]ورجعت ترحيل رحت العراق حصل الغزو وراحت فلوسى ورجعت ماشى
    بصراحة انا انسان
    ]فاشل فى كل حاجة اعملها فاشل خالص
    الشاب امال لوعرفت
    ]اللى حصل الشهر اللى فات كنت رايح شغلانه جديدة فصحيت الصبح متأخر فنزلت بسرعه وركبت عربية جارنا اللى حاططها قدام البيت ورحت الشغل برضة متاخر
    فطردنى صاحب
    الشغل لاستهتارى بمواعيد العمل فخرجت من الشركة فاكتشفت ان حرامى سرق العربيه فاتهمنى جارنا بسرقة العربيه وقبضوا علية واتسجنت6 شهور ولسه خارج ]النهاردة حتى الانتحار فشلت فيهالبلطجى ازاى؟ الشاب : رحت للبقال واشتريت منه اقوى سم قاتل وجيت القهوة وحطيت السم فى الشاى عشان اشربه اموت واخلص من حياتى فجيت انته وشربت الشاى بتاعى اللى فية السم
    Admin
    Admin
    Admin


    رقم العضوية : 1
    البلد - المدينة : cairo
    عدد الرسائل : 7832
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 30/06/2007

    cc رد: هل أنت فاشل ؟

    مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء 11 ديسمبر 2007 - 16:24

    العمر محسوب
    النصيب والقدر مستهيئالى لعب لعبته
    وياترى اخونا الفاشل ده هايعتبر بحكم القانون قاتل
    والا هايعتبروه ايه ؟
    emy
    emy
    ملاك مشرف
    ملاك مشرف


    رقم العضوية : 4
    البلد - المدينة : egypt
    عدد الرسائل : 2189
    شفيعك : الملاك ميخائيل
    تاريخ التسجيل : 03/07/2007

    cc رد: هل أنت فاشل ؟

    مُساهمة من طرف emy الأربعاء 12 ديسمبر 2007 - 13:08

    أكيد طبعاً مش قاتل أنما هى أرزاق
    وكل واحد ورزقه بقى يعنى هى مكتوباله وأبداً لمهاش علاقة بالقضاء والقدر ولا النصيب
    وبتحصل يا أستاذ أدمن صدقنى زى المثل اللى بيقول تبقى فى بقك وتقسم لغيرك
    ويعنى محصلتش معاك ولا مرة أن فى حاجة تبقى أكيد ليك وفجأة تلاقيها راحت لغيرك
    بتحصل وبتحصل كتير
    وعموماً علشان مطولش ربنا يباركك
    وصلى من أجلى

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 23 يوليو 2024 - 2:56